SEL:n suuri jäsenristeily tulee taas. Älä jää rannalle!

SEL:n suuri jäsenristeily valtaa Silja Europan 21.–22.1.2023. Lastaamme laivan täyteen selliläisiä nauttimaan hyvästä seurasta ja hauskasta ohjelmasta. Silja Europa lähtee Helsingin Länsisatamasta Tallinnaan lauantaina kello 18.30 ja on takaisin Helsingissä sunnuntaina kello 16. Mukaasi tarvitset passin tai poliisin myöntämän kuvallisen henkilökortin.

Katso hinnat ja imoittaudu mukaan täällä!

SEL:n kesäfestarit Tampereella 13.8.

SEL:n kesäfestareilla on luvassa festarifiilistä, musiikkia: Pete Parkkonen, Gasellit, Sugar Shaker sekä parasta selliläistä seuraa! Myynnissä ruokaa ja juomaa!

Festareille voivat osallistua SEL:n täysi-ikäiset jäsenet. Festarialueelle pääsee vain festarilipulla, joka on SEL:n jäsenille ilmainen, mutta se pitää varata etukäteen täältä. Kannattaa toimia nopeasti, sillä lippuja on rajoitettu määrä.

Ammattiosasto Kymppi tukee jäseniään 120 eurolla. Tuen voi käyttää joko matkalippuihin tai majoitukseen ja se maksetaan jälkikäteen kuitteja vastaan. Kuitit tulee toimittaa sähköpostitse taloudenhoitajalle osoitteeseen milena.laitinen@selry.fi. Lisäksi Kymppi antaa jäsenilleen ruokakuponkeja, joilla voi ostaa festarialueella ruokaa.