Tapahtumat

Helsingin Elintarviketyöntekijät ry:n syyskokous pidetään keskiviikkona 2.11.2021 klo 17.00 SEL:n Etelä-Suomen aluetoimistolla, Siltasaarenkatu 4, 5. kerros. Esillä sääntömääräiset asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

SEL:n suuri jäsenristeily tulee taas. Älä jää rannalle!

SEL:n suuri jäsenristeily valtaa Baltic Princessin 28.–29.1.2023. Lastaamme laivan täyteen selliläisiä nauttimaan hyvästä seurasta ja hauskasta ohjelmasta. Jäsenristeily lähtee Turusta Kapellskäriin lauantaina 28.1.2023 kello 18.30 ja on takaisin Turussa sunnuntaina 29.1.2023 kello 16.30.

Jäsenristeilyllä meitä viihdyttävät Dingo ja DJ Oku Luukkainen. Koko risteilyohjelma julkaistaan lähempänä jäsenristeilyn ajankohtaa.

Katso hinnat ja imoittaudu mukaan täällä!

Ammattisasto Kympin risteilytuki on 49 €/jäsen.

Tallinkin vuokrattua Silja Europan Alankomaihin, SEL:n suuren jäsenristeilyn ajankohta siirtyi viikolla eteenpäin ja reitti ja laiva vaihtuivat. Jäsenristeilylle jo tehdyt varaukset siirtyivät automaattisesti uuteen ajankohtaan ja laivaan. Jäsenristeilyn hinnat pysyvät samana. Jos uusi ajankohta tai lähtöpaikka ei sovi sinulle, peruuta varauksesi pikaisesti. Tässä vaiheessa voit tehdä peruutuksen vielä maksutta.